Ремонтні роботи синьої гілки метро повністю завершать у вересні. Коли запустять рух потягів
Ремонтні роботи в тунелі метро на Оболонсько-Теремківській гілці повністю завершать до 10 вересня, каже власник компанії «Автострада» Максим Шкіль, передає «Економічна правда».
Запуск пробного потягу, який тестує габарити тунеля, відбувася у ніч з 20 на 21 серпня. Максим Шкіль каже, що потяг проїхав «без жодних проблем». Рух потягів мають відновити до 15 вересня.
За його словами, працівники повністю змонтують кабелі і електрозв'язок до 29 серпня. Потім повторно проїде тестовий потяг з кількома параметрами швидкості, щоб протестувати якість рейок.
Через підтоплення перегінного тунелю з 9 грудня закрили ділянку між станціями метро «Деміївська» й «Либідська». Тоді влада Києва запустила дублювальні наземні маршрути, а також «човниковий» рух потягів.
Рух потягів на шести станціях синьої гілки метро обіцяли відновити влітку. Тунель між станціями метро частково розкрили у квітні 2024 року, щоб прискорити роботи. У червні 2024 року група компаній «Автострада» завершила демонтаж аварійної ділянки між станціями метро «Деміївська» й «Либідська» та почала укріплення старого тунелю залізобетонною «сорочкою».
Тоді також повідомляли, що фахівці дійшли до фінальної стадії робіт у котловані, зокрема демонтували верхню частину тунелю й почали демонтаж останніх елементів його споруди.
А у липні уже почали будувати тунель. Це означає, що там уже є підготовлена основа, яка опирається на стабільний ґрунт. А в серпні повідомили, що тунель метро біля станції «Деміївська» завершили перебудовувати.
Аварія на «синій» гілці метро між станціями «Деміївська» та «Либідська» завдала міському бюджету збитків на 138,5 мільйонів гривень. Через підтоплення тунелю начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель та головному інженеру метрополітену оголосили про підозру в службовій недбалості.
Редакція The Village Україна поспілкувалася з головним інженером проєкту відновлення Ігорем Гелетюком й інфраструктурним оглядачем Павлом Авдокушиним, який бував у пошкодженому тунелі й на будмайданчику над ним. Ми розповідали, що там відбувалося й чому все не так просто, але приводів вважати, що роботи затягнуться на роки, немає.
Фото: Віталій Кличко, Павло Авдокушин