Дивіться, який вигляд зараз має розвʼязка на Оболоні. Там завершують роботи
Розвʼязку на Оболоні завершують реконструювати, повідомив міський голова Віталій Кличко.

Відкрити рух зі з’їздами й заїздами на новий шляхопровід планують до кінця літа. А проїзд самим шляхопроводом, вулицею Полярною через Богатирську, відкрили в травні.



На розвʼязці вже встановили освітлення, перила й бар’єрні огорожі, перевлаштували інженерні мережі. Також побудували підземний пішохідний перехід із пандусами для маломобільних груп людей.


Окрім того, зараз ще ремонтують ділянки дороги на вулиці Богатирській. Її розширюють, облаштовують тротуари й велодоріжки.
2 червня 2023 року на перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки. Згідно з кошторисом, будівництво коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, відзначали в громадській ініціативі «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.
«Київавтодор» оцінював роботи в 1,3 мільярда гривень, коли проводив тендер у травні 2023-го. На початку червня вартість будівництва дворівневої розвʼязки на Оболоні зросла до двох мільярдів, підрахували в спільноті «Пасажири Києва».
Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting нагадуємо, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам», і розбираємося, чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.
Обкладинка й фото: КМДА