Інтерактивні стенди про професії для молоді встановлюватимуть у торговельних центрах. Що це дасть
Інтерактивні стенди про перспективні сфери працевлаштування молоді встановлюватимуть у торговельних центрах України в межах кампанії «Поглянь на професії по-новому».

Напередодні навчального року стенди для профорієнтації з встановлять у чотирьох містах:
- Київ, ТРЦ Lavina Mall (вулиця Берковецька, 6-Д);
- Львів, ТРЦ Victoria Gardens (вулиця Кульпарківська, 226-А);
- Суми, ТРЦ «Мануфактура» (вулиця Харківська, 4);
- Вінниця, ТРЦ Sky Park, (вулиця Миколи Оводова, 51).
На інформстендах можна подивитися ролики про переважно робітничі професії. «Ми прагнемо продемонструвати розмаїття професій у перспективних галузях української економіки, як-от будівництво, логістика, енергетика й сільське господарство, щоб розвінчати поширені стереотипи про ці галузі», – зазначила Юлія Ткачук, директорка програми USAID «Мріємо та діємо», що ініціює кампанію.



Також на стендах будуть QR-коди, за якими можна пройти короткий тест. Він допоможе визначити інтереси дитини й дізнатися про нові спеціальності, які можуть її зацікавити. Підлітки зможуть прочитати факти, цікаві й неочікувані нюанси майбутніх професій. Дізнатися про перспективи професій, її інновації, спеціальності й зарплати можна на сайті кампанії.

Інформаційну кампанію «Поглянь на професії по-новому» втілюють у співпраці з МОН в межах програми USAID «Мріємо та діємо». Проєкт залучає українців і українок до розроблення й реалізації проєктів й ініціатив.
Напередодні в межах програми з’ясували, що понад половина підлітків віком 13–15 років уже вирішили, ким хочуть стати в майбутньому. Обираючи професію, 85% підлітків звертаються до батьків й опікунів.
Фото й обкладинка: Олексій Брагарник