У мережі магазинів «Сільпо» з’явилися послання для покупців, які розробили разом із психологинею Світланою Ройз у межах проєкту «Той самий знак».

«Наші «добрі знаки» – обережні інтервенції. Те, що може допомогти розірвати коло тривожних думок, перефокусувати увагу й просто викликати усмішку», – описує ідею психологиня.

У «Сільпо» представили прості «позитивні послання», які звучать водночас загальними, але їх можна сприймати й персонально. Такі знаки можна побачити на різних носіях: вони звучатимуть по радіо, їх розмістили на візочках, дверях, шафках, касах самообслуговування, «антитривожних» сміттєвих відрах, холодильниках. 

У магазинах також є ростомір, який вимірює «сантиметри щастя». Послання розмістили і в овочевому й фруктовому – «апельсин любить сонце і ваші усмішки», а «томати червоніють, коли бачать таку чарівну усмішку». 

Навіщо втілили цей проєкт?

«Ми так хочемо дати відчуття: ви не самі, ви важливі, нам усім складно, але ми впораємося. Ми пропонуємо ненав’язливу турботу, коли ви почуваєтеся самотніми», – розказали в команді.

«Коли ми переживаємо стрес, наше бачення і сприйняття тунельні, а така квест-гра може розширити фокус. Навіть миттєве відчуття безтурботності й дозвіл самим собі на радість допомагають знизити рівень хвилювання й тривожності», – додала Світлана.

   

Світлана Ройз – дитяча й сімейна психологиня. Фахівчиня спеціалізується на стосунках між батьками і дітьми, розвʼязанні проблем із підлітками. Напередодні Світлана виступила на форумі й поділилася своїми вимірами стійкості й власним досвідом, як справлятися зі стресом. Про стійкість родини, музичні метаформ й чому радість на часі, читайте тут.

Фото й обкладинка: Світлана Ройз, «Сільпо»