Субпідрядник будівництва Подільсько-Воскресенського мосту в Києві отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень, пише Офіс генерального прокурора.

За даними слідства, у 2020 році генпідрядник будівництва вніс неправдиві дані про обсяги й вартість робіт, які виконувало субпідрядне підприємство. Ідеться про роботи з очищення металоконструкцій на глибині 12–20 метрів із залученням водолазної станції. За ці роботи субпідрядній організації перерахували понад шість мільйонів гривень.

 

 

Крім того, судова будівельно-технічна й економічна експертиза встановила, що вказані роботи не проводили. Наразі обвинувальний акт щодо генпідрядника вже скерували до суду.

Керівнику субпідрядної організації повідомили підозру за фактом привласнення бюджетних коштів в особливо великих розмірах (частина пʼять статті 191 Кримінального кодексу України). Відповідна стаття передбачає позбавлення волі на строк 7–12 років із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, а також з конфіскацією майна.

 

Подільсько-Воскресенський міст будували протягом 31 року. Рух мостом для спецтранспорту й автобусів запустили 1 грудня 2023 року.

У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення. Київрада, зі свого боку, заявила, що не виділяла грошей на будівництво.

У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень. Пізніше Північний апеляційний господарський суд також зобов’язав підрядника «Еко-буд-трейд» сплатити до держбюджету 182,5 мільйона гривень за змову під час участі в закупівельних торгах.

У червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва Подільського мосту могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. Про нову підозру повідомили директору комунального підприємства «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд».

 

Разом із дирекцією з будівництва шляхо-транспортних споруд Києва, транспортним експертом й інженером, який проєктував альтернативні проєкту з’їзди, редакція The Village Україна з’ясовувала, де починається й закінчується Подільсько-Воскресенський міст і як він вплине на інфраструктуру.

Фото: Офіс генерального прокурора