Тунель метро біля станції «Деміївська» завершили перебудовувати, повідомляє інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Зараз в тунелі метро завершують гідроізоляцію, дооблаштовують колію та готуються заливати котлован навколо нового тунелю «слабким» бетоном для збереження ділянки від зовнішніх впливів.

Працівники вже повністю відновили пожежний водогін та дороблюють відтинок від нової ділянки до місця, де вона була розібрана. А також кріплять на стіни системи кронштейнів для інженерних мереж.

   

Відновлювальні роботи синьої гілки метро між станціями «Деміївська» й «Либідська» вже на завершальному етапі. Перед повноцінним відновленням руху, яке планують на початок осені, проведуть тестові пуски потягів.

Через підтоплення перегінного тунелю з 9 грудня закрили ділянку між станціями метро «Деміївська» й «Либідська». Тоді влада Києва запустила дублювальні наземні маршрути, а також «човниковий» рух потягів.

Рух потягів на шести станціях синьої гілки метро обіцяли відновити влітку. Тунель між станціями метро частково розкрили у квітні 2024 року, щоб прискорити роботи. У липні уже почали будувати сам тунель.

Аварія на «синій» гілці метро між станціями «Деміївська» та «Либідська» завдала міському бюджету збитків на 138,5 мільйонів гривень. Через підтоплення тунелю начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель та головному інженеру метрополітену оголосили про підозру в службовій недбалості.

Редакція The Village Україна поспілкувалася з головним інженером проєкту відновлення Ігорем Гелетюком й інфраструктурним оглядачем Павлом Авдокушиним, який бував у пошкодженому тунелі й на будмайданчику над ним. Ми розповідали, що там відбувалося й чому все не так просто, але приводів вважати, що роботи затягнуться на роки, немає.

Фото: Павло Авдокушин