У Львові облаштували велокоридори. Чим вони відрізняються від велодоріжок
У Львові облаштували велокоридори на вулицях Гоголя й Огієнка в Галицькому районі, повідомляє ГО «Зручне місто».

На відміну від велосмуги чи велодоріжки, такими коридорами можуть рухатися й велосипеди, й автомобілі одночасно (в одному напрямку). На дорозі їх позначають розміткою чи виділяють іншим покриттям.

Утім велокоридори варто облаштовувати саме на тих дорогах, де неможливо створити повноцінну велосмугу, пояснювали активісти спільноти «Націонал-Урбанізм». Зокрема, раніше такої помилки припустилися в Полтаві.

Напередодні у Львові облаштували перший дорожній «смарт-коридор». Це сучасний режим регулювання світлофорів, який має допомогти швидше пропускати потік транспорту з центральної частини місти, зменшити затори й поліпшити стан повітря.
Раніше також облаштувати перше «смарт-перехрестя» Пасічна – Пирогівка в Сихівському районі. Перед запуском цього режиму провели транспортне моделювання. Згідно з його результатами, середні черги й затримки на двох проблемних напрямках зменшуються на 85% і 75% відповідно. Тобто «смарт-перехрестя» відкривають альтернативний шлях для автівок, які рухаються на виїзд із міста.
Обкладинка й фото: ГО «Зручне місто»