На Великій Кільцевій дорозі, де триває капітальний ремонт, облаштовують велодоріжку.

«Мабуть, уперше в Києві виконують вимоги Державних будівельних норм щодо покриття пішохідного тротуару, велосипедної доріжки й розділової смуги між ними», – коментують активісти організації «Велосипедні міста». За їхніми словами, смугу шириною 25 сантиметрів зробили з колотої бруківки, що є обовʼязковою вимогою для облаштування суміжної велодоріжки з тротуаром. 

Натомість організація NE: Urban пише, що Київ «виправдовує свої помилки дотриманням норм ДБН». «Може, зелену зону між велодоріжкою й тротуаром зробимо, щоб було зручно й комфортно їздити велосипедом – та ні. Може, плитку широкоформатну використаємо, бо в нас тут велика масштабність – та ні», – коментують активісти. За їхніми словами, у цьому випадку «сліпе слідування нормам» не веде до створення комфортної й зручної інфраструктури. 

«Завжди можна казати, що було гірше, але мені одному здається, що в оцінці якості інфраструктури потрібно її порівнювати з тим, як може бути краще, а не з тим, наскільки погано було раніше?» – додають у NE: Urban.

   

Реконструкцію Кільцевої дороги почали у 2021 році. На першому етапі відновили ділянку на вулиці Ватутіна до Одеської площі. Роботи на цій ділянці завершили влітку 2023 року. Тоді ж почали ремонт на ділянці до повороту на Вишневе. 

Рух на оновленій ділянці Великої Кільцевої від Жулянського шляхопроводу до повороту в місто Вишневе відновлять наприкінці літа. Станом на початок серпня дорожники вже облаштували мережу дощової каналізації. Для подовження зносостійкості й терміну експлуатації дороги тут заклали основу зі щебеню, на яку нанесли три шари асфальту.

Обкладинка й фото: Antonio Production