Директор Інституту електрозварювання імені Патона Ігор Крівцун закликав негайно закрити міст Патона на капітальний ремонт, йдеться в інтерв’ю Liga.net.

Товщина металу нижнього пояса мосту сильно зменшилася через корозію. На деяких ділянках вона становить п’ять міліметрів. «Ще жодного разу не відбулося повне обстеження мосту. Його досліджували там, де був доступ. Тому загальна картина може бути зовсім інакшою», – пояснює Крівцун.

Протягом останніх двох років Інститут надсилав звернення до Віталія Кличка та Дениса Шмигаля з поясненнями, що міст скоро впаде. «Там страшна корозія, потрібно прибрати багато сміття, бо воно стає вологим і пришвидшує корозію», – пояснив Крівцун. Відділ міцності зварних конструкцій готовий допомогти з ремонтом мосту, «цей процес треба тільки почати». За попередніми оцінками, на відновлення мосту треба щонайменше 500 мільйонів євро.

Руйнівні процеси на мосту почалися в 2013 році, коли під тротуарами змінювали комунікацію. Під час робіт сміття потрапило на металеві конструкції – коли воно мокне, корозія пришвидшується. «За понад 70 років експлуатації міст Патона жодного разу капітально не ремонтували», – зазначив директор Інституту.

   

Міст Патона офіційно визнали аварійним у 2017 році, ним не можна користуватися. Однак його не перекрили, тільки обмежили рух. Минулого року на мосту виявили суттєві пошкодження – корозія балок і головних елементів прогонів, поздовжні тріщини в поверхнях опор, руйнування бетону.

На це Кличко заявив, що центральна влада продовжує «шукати приводи для маніпуляцій і дискредитації влади столиці». Також мер зазначив, що міст перебуває на балансі Мінінфраструктури і його поки що не передають на баланс Києва.

Обкладинка: Ольга Майстренко