Редакція The Village Україна спільно з брендом Diadia випускає благодійний дроп футболок «Київ – великий Віледж».

 

Редакція випускає футболки різного розміру для чоловіків і жінок. Це футболки білого, чорного та рожевого кольорів із написом «Київ – великий Віледж». Футболка коштує 890 гривень, придбати її можна на сайті та в шоурумах Diadia в Києві та Львові. 

Сто гривень з кожної проданої футболки ми передаємо на потреби добровольчого підрозділу «Баракуда», який створив співзасновник Balbek Bureau Слава Балбек. Оператор, який знімав цей кампейн, Гліб Стойко, також є добровольцем із «Баракуди».

 

«Сам дроп ми присвячуємо Києву, бо ми міське медіа. А ще тому, що в Києві всі знають одне одного. У місті дуже часто звучить фраза «Ми десь бачилися», – розповідає про концепцію головна редакторка Ірина Виговська.

 

 

   

Привіт, ми точно десь бачилися

Ми зустрічалися на баскетбольному майданчику, ринку, за сніданком у кафе,  на мітингу, просто на вулиці.
Зустрічалися поглядами.
Одне на одного й на одні й ті самі речі.

Ми зустрічалися в коментарях.
Не завжди розуміємося. Але бачимо одне одного.
Намагаємося навіть почути
Ми з різних міст і сіл.
Хтось про тремпель, а хтось – ґаздиня
Але нас об’єднало одне…
Місто, що направду – великий віледж.

Київ – великий Віледж

   

 

У кампейні знялися репер Otoy, ветеран Олександр Баталов і його дружина Ольга Баталова, головна редакторка «Віледжа» Ірина Виговська, заступниця головної редакторки Вікторія Кіхтенко (Кудряшова) та редактор розділу «Культура» Олексій Морозов.

   

The Village Україна – онлайн-видання, яке заснували у 2017 році Микола Балабан, Андрій Баштовий і Марк Лівін. Видає міське медіа українська студія нативної реклами ZDATNI.

ФОТО, ВІДЕО Й ОБКЛАДИНКА: Серж Хуцану, Гліб Стойко для The Village Special