Київрада відхилила петицію про перенаправлення грошей на безбарʼєрність міста замість капітального ремонту вулиці Богатирської в Оболонському районі, повідомляють в ініціативній групі «Гроші на ЗСУ». 

Рада не підтримала прохання перенаправити кошти, однак наголосила на «важливості доступності для міста». Зокрема, активісти кажуть, що за пів року облаштували 154 безбар’єрних пішохідних переходів у Києві. 

У проєкті капремонту все ж заклали «заходи для вільного пересування людей з обмеженими можливостями» й облаштування велодоріжок, хоча аналіз показав незручність і небезпечність такої інфраструктури», – зазначають активісти.

«Київрада вирішила, що під час повномасштабного вторгнення саме час зробити капітальний ремонт вулиці, довжиною 4,4 кілометра в промзоні, замість того, щоб використати ці кошти на ремонт усіх тротуарів й облаштування всіх безбар’єрних переходів в одному з районів Києва», – додають в ініціативі.

Проєкт капремонту затвердили на 1 мільярд 367 мільйонів гривень, роботи на 88 мільйонів уже почали, тож «переправляти цьогоріч нічого». У наступному році до міського бюджету намагатимуться закласти мільярд гривень на продовження робіт й активісти закликають протистояти цьому рішенню.

   

Вулиця Богатирська веде до виїзду з міста в напрямку Вишгорода. Її реконструювали й перетворили на швидкісну магістраль у середині 1980-х, проте на вулиці залишили нерегульовані наземні переходи.

   

Робочий проєкт капітального ремонту вулиці на 1,3 мільярда гривень затвердили 16 квітня. Проте вартість робіт збільшиться, оскільки проєкт, який затвердили, розробляли у 2021 році, зазначають «Пасажири Києва».

2 червня 2023 року на перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки. Згідно з кошторисом, будівництво коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, зазначали в ГО «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.

   

У травні 2024 року відкрили рух новим шляхопроводом. Він має шість смуг і становить довжину 125 метрів. За словами Кличка, будівельники в «стислий термін» встановили опори шляхопроводу, зокрема змонтували 72 балки прогонових будов.

   

У червні «Київавтодор» оголосив тендер на капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вулиць Лугової й Богатирської й планує витратити 288 252 377 гривень. Його ввели в експлуатацію в 1986 році й відтоді реконструкцій не проводили.

Активісти створили відповідну петицію про перенаправлення грошей із капітального ремонту на Богатирській на облаштування тротуарів і безбар’єрних переходів у місті. У петиції зазначили, що цієї суми вистачить, щоб поремонтувати всі тротуари, понизити бордюри в одному з районів Києва, побудувати платформи на всіх трамвайних зупинках або продублювати підземні переходи міста наземними.

Фото й обкладинка: «Гроші на ЗСУ»