Що не так із переходом на «Оболоні», який облаштували за принципами безбар’єрності – активісти
Що не так із підземним переходом на станції метро «Оболонь», який в червні облаштували на перетині Оболонського проспекту та вулиці Героїв полку «Азов» з дотриманням принципів безбар’єрності, розказали активісти.

«З позитивного можна відмітити реконструкцію сходів із шорсткою поверхнею, додаткові поручні облаштовані на висоті 70 і 90 сантиметрів і наявність контрастного маркування на сходах», – зазначає активіст Maxtram.


Тактильні смуги, «які зроблені більш дешевим способом з прикріплених повздовжніх та круглих елементів», перериваються на шляху до ліфта, що не відповідає підходу, зазначеному в ДБН. До того ж, на прозорих полонтах дверей у перехід немає контрастного маркування.

«Ліфт поставили певно для галочки», кажуть активісти, бо він, за їхніми словами, не працює. Хоч активіст і зазначає, що на станцій метро «Святошин» ліфт працює навіть під час відключень.

Найбільше обурення в активіста викликали тактильні таблички. Він зауважує, що всі контрастні таблички на реконструйованому переході, які мають позначку шрифтом Брайля фактично є просто принтом крапочок. «Певно, люди з порушенням зору якось самі розберуться зі своїми цими потребами у навігації», – підкреслює активіст.


Перехід з’єднує станцію метро «Оболонь» й ЖК Obolon Plaza.
ЖК Obolon Plaza побудували над станцією метро «Оболонь». У квітні 2021 року в переході на станції метро «Оболонь» обвалилися шматки бетону. Забудовник 16-поверхового ЖК пообіцяв відбудувати перехід самостійно.
Напередодні зупинку з дотриманням норм безбар’єрності облаштували біля центрального клінічного госпіталю в Голосіївському районі. Комунальники розмістили павільйон для очікування, облаштували тактильні плити, нанесли відповідну розмітку, встановили дорожні знаки й обладнали наземний пішохідний перехід.
Парклети почали встановлювати в Києві в травні 2024 року. Це публічні простори, які облаштовують на узбіччі вулиць замість паркомісць, щоб звільнити тротуари від автомобілів. Активісти розказали, що не так із парклетами біля станції метро «Політехнічний інститут» і на Галицькій площі. Зокрема, конструкції розміщують «у зоні, яка й до цього належала пішоходам» і без дотримання вимог безбар’єрності.
Фото й обкладинка: Maxtram