Коктейль і cанскрін. У меню закладів Нідерландів додали сонцезахисні креми
У меню барів і ресторанів Нідерландів додали сонцезахисні креми, зазначає медична страхова компанія Zilveren Kruis.
Zilveren Kruis розширила свою літню кампанію, аби зменшити кількість захворювань на рак шкіри. Страхова компанія також встановила понад 120 безкоштовних сонцезахисних станцій на пляжах, у парках розваг, фестивалях та інших сезонних місцях збору в країні.
На карті позначені місця, де облаштували станції із санскріном
Компанії-учасники, які долучаються до ініціативи, отримають сонцезахисні креми за собівартістю і зможуть за потреби подавати їх своїм гостям. Zilveren Kruis продає тюбик об’ємом 300 мілілітрів за три євро. Власники кав’ярень, кафе, ресторанів і барів можуть продавати креми за такою ж ціною або давати безкоштовно.
«У кожного п’ятого нідерландця протягом життя буде діагностовано рак шкіри. Тому захист від сонця має стати такою ж рутиною, як замовлення кави чи келиха вина», – зазначають у компанії.
The Village Україна розпитав косметологиню і засновницю салону «Золоті долоні» про SPF-засоби, як їх правильно обирати й чому ефірна олія не замінить санскрін.
Фото: Zilveren Kruis