«Автострада» виграла тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метро від станції «Сирець» до станції метро «Проспект Правди», повідомив власник компанії Максим Шкіль. 

Спершу детально проаналізують роботи, які виконували попередні підрядні організації. «Автострада» співставить фактично виконані обсяги робіт і ті, які потрібно виконати відповідно до наявного проєкту. Після – відкоригують проєкт в частині обсягів, виду робіт і їх вартості.

Власне будівництво метро на Виноградар планують почати в найближчі місяці. «Потрібно зробити дев’ять будівельних дільниць, на яких організувати цілодобову роботу», – зазначає Шкіль. Для цього проведуть набір і навчання додаткового персоналу. У 2025 році планують вийти на повний темп роботи та задіяти понад чотири тисячі працівників.

На першому етапі роботи розпочнуть за власний рахунок. Загальна сума інвестицій в проєкт складе понад 20 мільйонів доларів. У найближчий місяць законтрактують необхідне обладнання для будівництва. 

   

Компанія «Автострада» стала єдиним учасником тендеру на будівництво метро. У межах тендеру компанія має завершити першу чергу будівництва з двома станціями «Мостицька» й «Проспект Правди» та дільницею вилочного відгалуження в бік майбутньої станції «Виноградар».

   

«Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» й «Проспект Правди». За договором, будівництво першої черги метро на Виноградар мали завершити до 26 листопада 2021 року.

Генпідрядник «Київметробуд» попросив через суд перенести термін завершення першої черги робіт із листопада 2021 року на травень 2023 року. Він пояснив, що не може виконати роботи через локдауни.

Попри повідомлення про сповільнення робіт, міський голова Віталій Кличко продовжував стверджувати, що принаймні одну станцію відкриють до кінця 2021 року. У січні 2023 року замовили корегування проєкту метро за 70 мільйонів, а в грудні того ж року розірвали договір із «Київметробудом».

На будівництві метрополітену на Виноградар «відмили» більш як 139 мільйонів гривень. Підрядник поклав бюджетні кошти на депозитний рахунок у банк. Упродовж 2019 року комерційна установа отримала близько 139 мільйонів – відсотки від депозиту на суму 1,5 мільярда гривень. Лише у квітні 2024 року кошти постановили повернути місту.

Обкладинка: Максим Шкіль