Як будівництво ЖК «Ріхерт&Парк» на вулиці Кирилівській, 35, на Подолі може вплинути на транспортне навантаження району й міста, дослідила компанія «Про Мобільність».

Згідно з оцінкою фахівців, новий ЖК може генерувати близько трьох тисяч автомобільних поїздок на добу. Унаслідок цього середня тривалість поїздки в масштабах міста може зрости на 4%, розповідає транспортний експерт Лев Іванець.

На рівні району після завершення будівництва вузькими місцями можуть стати прилеглі перехрестя, пояснює фахівець. Їхня пропускна здатність обмежена стихійним паркуванням, шириною проїзної частини й світлофорами. Це особливо стосується Кирилівської, Костянтинівської й частини Межигірської, на яких характерне накопичення затримок транспорту як у вечірню, так і в ранкову пікові години. Якщо нічого не робити, то згідно з розрахунками швидкість руху на прилеглих до забудови вулицях може знизитися на 21–27%. 

Але в межах дослідження також розробили оптимізацію руху на перехрестях вулиці Кирилівської з вулицями Оленівською й Нижньоюрківською. Ці рішення дають змогу знизити негативний вплив на трафік, створюють безпечні умови для велосипедів і самокатів і забезпечують інклюзивний доступ до трамвая на зупинці «вулиця Оленівська», додає транспортний експерт.

   

Навантаження на інфраструктуру й відкритість території ЖК: які ще застереження щодо проєкту висловлюють місцеві і як відповідає девелопер, редакція The Village Україна розповідала за посиланням.