Що робити, якщо побачили пасажира, який упав на колію, розказали в КП «Київський метрополітен» через збільшення випадків потрапляння людей на колії.

Інструкція

  • негайно повідомити чергового працівника станції. Фахівці знімуть напругу з рейки й допоможуть пасажиру піднятися;
  • не намагатися піднятися самостійно. Контактна рейка може уразити людину, яка впала, або того, хто допомагає піднятися;
  • якщо людина впала на колію й потяга немає, необхідно встати й рухатися за його напрямком, а не назустріч. Орієнтир – табло відліку часу, розміщене над кабіною машиніста;
  • якщо пасажир упав на колії й утратив свідомість, треба повідомити працівників станції й подати сигнал машиністу потяга – можна помахати шарфом або чимось схожим. 

У метрополітені закликають рівномірно розміщуватися на платформі й не створювати скупчень. Також заборонено заступати за обмежувальну лінію або стояти на краю платформи.

Якщо ваші особисті речі впали на колію, не намагайтеся дістати їх самостійно. Зверніться до чергового персоналу станції. 

Правила поведінки в метро для дітей

Не дозволяйте бігати дітям по платформі. Дітей дошкільного віку треба тримати за руку, а зовсім маленьких – на руках. 

На ескалаторах дітям заборонено:

  • самостійно переміщатися;
  • сідати на східці, триматися за них руками або просовувати пальці;
  • наступати на обмежувальну лінію;
  • торкатися нерухомих частин балюстради.

   

На станції метро «Золоті ворота» жінка впала під потяг і загинула 28 червня. Також 27 червня під потяг на станції метро «Університет» потрапив чоловік. Йому затиснуло ноги, але рятувальники його деблокували. Чоловіка госпіталізували. 

   

Е-петицію з проханням встановити захисні екрани зареєстрували на сайті Київради, щоб убезпечити пасажирів від потрапляння під потяг. Автори петиції зазначають, що через війну частина громадян перебуває у важкому психологічному стані й іноді це призводить до суїцидальних намірів. 

Однак активісти зазначають, що встановити такі екрани «навряд чи можна в найближчі роки». Реалізація проєкту потребує перебудови систем безпеки й ліній метро з підвищенням рівня автоматизації.