Аварійна ситуація в тунелі синьої гілки метро, між станціями «Деміївська» й «Либідська», офіційно сталася через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому, повідомляє міський голова Віталій Кличко.

Будівельники вже завершили розроблення там котловану з кріпленням ярусів, а також хімічно закріпили ґрунти затунельного масиву, щоб вода не потрапляла в конструкції. 

Зараз вони герметизують тріщини й стики оправи тунелю, також обстежили оправи перегінного тунелю першої колії. Звіт про його стан опублікують після завершення всіх експертиз.

Відновити рух потягів на ділянці планують на початку осені, роботи там тривають цілодобово. Перед повноцінним відновленням руху проведуть тестові пуски потягів.

 

Через підтоплення перегінного тунелю з 9 грудня закрили ділянку між станціями метро «Деміївська» й «Либідська». Тоді запустили альтернативний транспорт: наземні маршрути, а також «човниковий» рух потягів.

Ремонт метро триватиме щонайменше пів року. Спершу рух потягів на шести станціях синьої гілки метро обіцяли відновити влітку. Для цього тунель між станціями метро частково розкрили у квітні 2024 року, щоб прискорити роботи.

На початку червня група компаній «Автострада» завершила демонтаж аварійної ділянки між станціями метро «Деміївська» й «Либідська» та почала укріплення старого тунелю залізобетонною «сорочкою».

Що відбувається з ділянкою тунелю між «Деміївською» й «Либідською», розповідали The Village Україна інженер проєкту й інфраструктурний оглядач.

Обкладинка й фото: Віталій Кличко