Український проєкт «Мед мінних полів» увійшов до шортлисту на фестивалі Каннських левів і отримав бронзову нагороду в категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media.

Лімітований продукт «Мед мінних полів» створила компанія Saatchi & Saatchi Ukraine разом з агрокомпанією Kernel, МЗС України, Спілкою пасічників України та Dronarium Ukraine. Мета кампанії – привернути увагу до питання замінованості України. 

У межах кампанії дрони засівали поля медоносними рослинами, з яких бджоли збирали мед. Вулики розміщували поблизу поля, де немає мін. Для проєкту розробили спеціальні вулики у формі попереджувальних знаків про мінну небезпеку.

«Мед мінних полів» розсилатимуть дипломатам і впливовим особам, щоб залучити міжнародних партнерів до розмінування України. 

Команда Saatchi & Saatchi Ukraine отримує нагороди на Каннських левах чотири роки підряд.

   

Міжнародний фестиваль творчості Cannes Lions проходить щороку у Франції. На ньому визначають переможців у різних номінаціях у сферах реклами, дизайну, комунікацій.

   

У 2021 році Saatchi & Saatchi Ukraine стала першою українською креативною агенцією, що за свою ідею завоювала срібло на Каннських левах. Вона отримала срібного лева в категорії Outdoor за кейс Motherland Pride, який створила в партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride.

відео й обкладинка: Saatchi & Saatchi Ukraine, Kernel.ua