Управління з питань реклами КМДА закликає власників рекламних конструкцій і вивісок обмежити освітлення в нічний час за дорученням начальника КМВА Сергія Попка.

Що саме просять зробити

  • Не використовувати освітлення рекламних засобів у денні години, з 05:00 до 20:00
  • Зменшити яскравість або не використовувати освітлення рекламних засобів з 20:00 до 24:00
  • Мінімізувати енергоспоживання цифрових носіїв або ж не використовувати такі конструкції взагалі
  • Якщо це конструкція, розміщена на фасаді, її просять не освітлювати з 22:00 до 5:00, а якщо наземний рекламний засіб – з 00:00 до 5:00, під час комендантської години.

Ці кроки допоможуть знизити дефіцит електроенергії в пікові години споживання на фоні російських обстрілів, кажуть в управлінні реклами.

Зараз освітлення конструкцій на фасадах не має працювати з 22:00 до 07:00 згідно з Порядком розміщення вивісок.

   

У травні Укрзалізниця вимкнула підсвітку найбільших залізничних вокзалів, щоб економити електроенергію. Також у Києві зменшили яскравість вуличних ліхтарів, щоб економити електроенергію. Таким способом хочуть заощадити не менше 20% електроенергії.

Обкладинка: управління з питань реклами КМДА