На Оболоні реконструюють шляхопровід на перетині вулиць Лугової й Богатирської, повідомляє КМДА.

«Київавтодор» оголосив тендер на капітальний ремонт шляхопроводу й планує витратити 288 252 377 гривень. Його ввели в експлуатацію в 1986 році й відтоді реконструкцій не проводили.

 

 

Через це нижні шари дорожнього покриття, деформаційні шви й гідроізоляція уже мають зношений стан, а система водовідведення потребує оновлення, пояснюють у підприємстві.

Згідно з тендером, тепер хочуть відремонтувати мостове полотно, прогонні будови й конструкцій опор. Окрім того, облаштують перила й огорожу, освітлення й дорожнє покриття на підходах, а на тротуарах – велодоріжки.

 

 

Усі роботи тут виконуватимуть із дотриманням вимог безбарʼєрності. На підходах до пішохідних переходів влаштують пандуси й тактильну плитку, а також понизять бортовий камінь.

Ремонт шляхопроводу є продовженням капітального ремонту вулиці Богатирської, пояснюють у «Київавтодорі». Пропозиції прийматимуть до 25 червня 2024 року, а виконати роботи підрядник має до 31 грудня 2025 року.

   

2 червня 2023 року на перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки. Згідно з кошторисом, будівництво коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, відзначали в громадській ініціативі «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.

«Київавтодор» оцінював роботи в 1,3 мільярда гривень, коли проводив тендер у травні 2023-го. На початку червня вартість будівництва дворівневої розвʼязки на Оболоні зросла до двох мільярдів, підрахували в спільноті «Пасажири Києва».

У травні 2024 року відкрили рух новим шляхопроводом. Він має шість смуг і становить в довжину 125 метрів. За словами Кличка, будівельники в «стислий термін» встановили опори шляхопроводу, зокрема змонтували 72 балки прогонових будов. 

   

Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting нагадуємо, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам», і розбираємося, чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.

Обкладинка й фото: Google Maps