Група компаній «Автострада» завершила демонтаж аварійної ділянки між станціями метро «Деміївська» й «Либідська» та почала укріплення старого тунелю залізобетонною «сорочкою», повідомляє засновник компанії Максим Шкіль.

Підтримувальна «сорочка» повторить округлу геометрію тунелю для підсилення проблемної ділянки.

Перед початком зміцнення тунелю поверхню бетонних тюбінгів ретельно зачистили для виявлення недоліків і деформації кільцевої оправи. Оскільки тунель обводнений, фахівці загерметизували всі шви, тріщини й щілини завдяки нагнітанню двокомпонентної поліуретанової смоли, котра в рази збільшується у разі контакту з водою, розповідають у групі компаній «Автострада».

У поглиблення тюбінгів встановили армокаркас і почали процес торкретування – набризку бетону на поверхню.

Після цього планують здійснити гідроізоляцію і встановити металеві радіальні каркаси для посилення тунелю залізобетонною «сорочкою».

   

Через підтоплення перегінного тунелю з 9 грудня закрили ділянку між станціями метро «Деміївська» й «Либідська». Кияни можуть скористатися альтернативним транспортом: влада запустила дублювальні наземні маршрути, а також «човниковий» рух потягів.

   

Ремонт метро триватиме щонайменше пів року. Рух потягів на шести станціях синьої гілки метро обіцяють відновити влітку.

   

Тунель між станціями метро частково розкрили у квітні 2024 року, щоб прискорити роботи.

фото й обкладинка: Максим Шкіль, Павло Авдокушин