У Києві зроблять інклюзивними 256 наземних переходів до кінця 2024 року, повідомляє КМДА.

На них планують понизити бортовий камінь і встановити тактильну навігацію. Станом на зараз облаштували майже половину з цих переходів.

Також хочуть зробити 20 інклюзивних підходів від маршрутів громадського транспорту до соціально-важливих обʼєктів й облаштувати інклюзивні перехрестя. Їх перелік визначали спільно з районними державними адміністраціями й організаціями, що опікуються людьми з інвалідністю.

Під час реконструкції чи капітального ремонту, пояснюють у КМДА, усі обʼєкти транспортної інфраструктури роблять доступними для людей з інвалідністю й інших маломобільних груп населення.

   

У Києві облаштують також шість інклюзивних парків і скверів у 2024 році. Спершу будуть реконструювати ті зелені зони, що розташовані поруч із медичними закладами. На всіх етапах до цього залучать фахівців і консультантів Superhumans.

Ось який вигляд матиме один із них – Павлівський сквер. Тут планують облаштувати пандуси й сходи з поручнями з обох сторін, замощити доріжки безшовним фемом для безбар’єрного пересування й установити тренувальний майданчик для фізіотерапії з різним типом покриттів.

   

Чому наземні переходи – це насамперед про інклюзивність. The Village Україна зібрав п’ять поширених хибних тез із дискусій про наземні переходи, які можна зустріти в мережі, і разом із транспортними експертами й фахівцями з інклюзивності пояснює, що не так із цими твердженнями.

Обкладинка й фото: КМДА