Що не так із парклетом біля метро «Політехнічний інститут» – активісти
Біля станції метро «Політехнічний інститут» встановили парклет.

Їх облаштовують як продовження тротуару, щоби збільшити площу пішохідної зони, яку раніше використовували автомобілі. Відтак парклети встановлюють на паркомісцях або ж смугах, запаркованих авто.


Утім на локації біля станції метро «Політехнічний інститут» його облаштували «в зоні, яка й до цього належала пішоходам, а водії тут не паркувалися», пояснюють активісти. Так дерев’яна конструкція, за їхніми словами, втратила свою основну функцію – захищати міський простір від зайвих транспортних засобів.

Окрім того, парклет встановили в незатіненому місці, на 8-ми смуговому проспекті, де немає контролю швидкості. «Таку конструкцію логічніше називати просто лавкою», – додають активісти.
Парклети – публічні простори з вуличними меблями й озелененням, почали облаштовувати в Києві в травні 2024 року. Так хочуть «забезпечити більше місць для відпочинку й повернути тротуари пішоходам», пояснювали в КМДА. Окрім того, їх облаштовують із дотриманням вимог безбарʼєрності.
Обкладинка й фото: NE:Urban