Київська кільцева електричка змінює графік руху через будівництво Подільського моста.

Зміни діятимуть від сьогодні, 24 травня, до 12 серпня, можливі й додаткові корегування. Це пов'язано, зокрема, із початком спорудження тунелю для з'їзду з Подільсько-Воскресенського моста. 

Як курсуватиме міська електричка

У робочі дні

  • Щогодини – по повному кільцю, як і раніше
  • Щопівгодини у піковий час – лише на дільниці «Святошин – Вокзальна – Дарниця» в обидві сторони

У вихідні 

  • Обмежать рух на ділянці «Почайна – Микільська-Слобідка». Ці станції стануть кінцевими. Тобто доїхати, наприклад, із «Сирця» до «Русанівки» можна буде тільки південною частиною «кільця» через «Святошин», «Вокзальну» і «Видубичі». 

Новий графік руху вже доступний у чатботах Укрзалізниці у Viber й Telegram.

   

Два роки тому Укрзалізниця перезапустила київську кільцеву електричку, поступово оновивши весь рухомий склад. Ми покатались на електропотязі разом із її керівниками й розпитали усе про проєкт Kyiv City Express, частиною якого стала міська електричка, і його майбутнє.

   

Подільсько-Воскресенський міст будували протягом 31 року. Рух мостом для спецтранспорту й автобусів запустили 1 грудня 2023 року. 

У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення, але вона заявила, що не виділяла грошей на будівництво.

У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а в червні а повідомила, що могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. 

У березні 2024 року міський голова Віталій Кличко повідомляв, що рух автомобілів Подільським мостом запустять улітку, тоді ж почнуть ремонт моста Метро.

   

2 червня 2023 року на перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки. Згідно з кошторисом, будівництво розвʼязки коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, відзначали в громадській ініціативі «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.

«Київавтодор» оцінював роботи в 1,3 мільярда гривень, коли проводив тендер у травні 2023-го. На початку червня вартість будівництва дворівневої розвʼязки на Оболоні зросла до двох мільярдів, підрахували в спільноті «Пасажири Києва».

У квітні 2024 року у КМДА повідомили, що рух автомобілів Подільським мостом планують запустити у вересні. Станом на зараз роботи там проводять цілодобово.

Обкладинка й фото: Kyiv City Express