Міська електричка змінює графік руху через будівництво Подільського моста. Як вона курсуватиме
Київська кільцева електричка змінює графік руху через будівництво Подільського моста.
Зміни діятимуть від сьогодні, 24 травня, до 12 серпня, можливі й додаткові корегування. Це пов'язано, зокрема, із початком спорудження тунелю для з'їзду з Подільсько-Воскресенського моста.
Як курсуватиме міська електричка
У робочі дні
- Щогодини – по повному кільцю, як і раніше
- Щопівгодини у піковий час – лише на дільниці «Святошин – Вокзальна – Дарниця» в обидві сторони
У вихідні
- Обмежать рух на ділянці «Почайна – Микільська-Слобідка». Ці станції стануть кінцевими. Тобто доїхати, наприклад, із «Сирця» до «Русанівки» можна буде тільки південною частиною «кільця» через «Святошин», «Вокзальну» і «Видубичі».
Новий графік руху вже доступний у чатботах Укрзалізниці у Viber й Telegram.
Два роки тому Укрзалізниця перезапустила київську кільцеву електричку, поступово оновивши весь рухомий склад. Ми покатались на електропотязі разом із її керівниками й розпитали усе про проєкт Kyiv City Express, частиною якого стала міська електричка, і його майбутнє.
Подільсько-Воскресенський міст будували протягом 31 року. Рух мостом для спецтранспорту й автобусів запустили 1 грудня 2023 року.
У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення, але вона заявила, що не виділяла грошей на будівництво.
У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а в червні а повідомила, що могли розікрасти ще 104 мільйони гривень.
У березні 2024 року міський голова Віталій Кличко повідомляв, що рух автомобілів Подільським мостом запустять улітку, тоді ж почнуть ремонт моста Метро.
2 червня 2023 року на перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки. Згідно з кошторисом, будівництво розвʼязки коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, відзначали в громадській ініціативі «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.
«Київавтодор» оцінював роботи в 1,3 мільярда гривень, коли проводив тендер у травні 2023-го. На початку червня вартість будівництва дворівневої розвʼязки на Оболоні зросла до двох мільярдів, підрахували в спільноті «Пасажири Києва».
У квітні 2024 року у КМДА повідомили, що рух автомобілів Подільським мостом планують запустити у вересні. Станом на зараз роботи там проводять цілодобово.
Обкладинка й фото: Kyiv City Express