На Оболоні відкрили рух новим шляхопроводом на перетині вулиць Богатирської й Полярної, повідомляє міський голова Віталій Кличко.

Роботи розпочали ще в червні 2023 року попри протести містян. Напередодні вони підтримали петицію про заборону будівництва нових розвʼязок, поки в Києві не закінчать зводити Шулявський шляхопровід.

Шляхопровід має шість смуг і становить в довжину 125 метрів. За словами Кличка, будівельники в «стислий термін» встановили опори шляхопроводу, зокрема змонтували 72 балки прогонових будов. На розвʼязці спорудили підземний пішохідний перехід, встановили освітлення й облаштували велодоріжки.

Повністю завершити роботи, щоб відкрити рух зі зʼїздами зі шляхопроводу, планують до осені 2024 року. Крім цього, хочуть відремонтувати підходи до розвʼязки, зокрема й на вулиці Богатирській, встановити пандуси підземного переходу, нові зупинки громадського транспорту, а також провести благоустрій території, каже Кличко.

   

2 червня 2023 року на перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки. Згідно з кошторисом, будівництво коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, відзначали в громадській ініціативі «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.

«Київавтодор» оцінював роботи в 1,3 мільярда гривень, коли проводив тендер у травні 2023-го. На початку червня вартість будівництва дворівневої розвʼязки на Оболоні зросла до двох мільярдів, підрахували в спільноті «Пасажири Києва».

   

Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting нагадуємо, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам», і розбираємося, чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.

обкладинка й фото: Віталій Кличко