«Укрпошта» продаватиме на аукціонах Prozorro посилки, які не забрали за пів року
«Укрпошта» продаватиме на аукціонах «Prozorro. Продажі» посилки, які не забрали за пів року. Так роблять міжнародні поштові оператори, на кшталт USPS, Amazon, FedEx або Royal Mail.
Посилки, які не забрали протягом двох тижнів, відправляють назад відправнику. Якщо він також не забирає посилки за два тижні, вона поступає на спеціально облаштований склад, де лежатиме ще пів року.
Якщо цей термін сплив і посилку не забрали, її виставлять на аукціон. Так, «Укрпошта» отримає можливість компенсувати витрати, повʼязані з логістикою та зберіганням відправлень протягом цього періоду, кажуть у компанії.
Початкова ціна на аукціоні за кожну посилку становитиме 10 гривень. Посилки, обʼєднані в палети, які містять до 100 одиниць, продаватимуть як один лот. Це будуть нерозпаковані посилки, з яких видалять адресну інформацію. Крім того, покупці не знатимуть, що містять посилки до оголошення результатів аукціону.
«На аукціонах компанії продаватимуть тільки групові лоти. Тому, якщо вам пропонують придбати одну посилку, це є ознакою шахрайських дій», – пояснюють в «Укрпошті».
На складах «Укрпошті» наразі перебувають «десятки тисяч» незатребуваних посилок, каже гендиректор компанії Ігор Смілянський. За його словами, раніше такі посилки знищували.
У квітні «Укрпошта» почала продавати понад 500 ретроавтівок на аукціоні, щоб оновити свій автопарк. Здебільшого це авто 90-х і 2000-х років, які можуть «поповнити автопарк колекціонерів або потрапити до волонтерів і після ремонту й перезбірки кількох авто в одне допомогти ЗСУ».
Утім, компанію засудили через те, що авто продають, а не передають ЗСУ. «Ми компанія, у якої акціонер – держава, і просто так передавати нічого не можемо», – пояснює гендиректор.