На залізничному вокзалі Харкова облаштували інклюзивні зал очікування та вбиральні
Укрзалізниця облаштувала на залізничному вокзалі Харкова інклюзивні зал очікування та вбиральні.

Зал розташований ліворуч у центральному холі вокзалу, поруч із черговим і довідковим бюро. Його облаштовували новими меблями, також є кондиціонери й місця для крісел колісних. У разі відсутності електропостачання можна використовувати альтернативні джерела живлення.

Вбиральню також адаптували для людей з інвалідністю, вона безкоштовна й для всіх пасажирів.

Окрім того, в укритті вокзалу, що на цокольному поверсі головного залу, відкрили кімнату для відпочинку людей з дітьми. Тут обладнали стіл для сповивання й крісло для годування, також є стійки для підзарядження гаджетів.
Укрзалізниця продовжує реалізовувати програму «Безбарʼєрна залізниця», яку почала у 2023 році. Компанія закупає вагони, пристосовані для клієнтів з інвалідністю, адаптує вокзали для маломобільних людей і запускає послуги для окремих категорій людей, щоби зробити їхню подорож більш комфортною: приміром, дитячі зони на вокзалах, помічники для пасажирів на кріслах колісних чи сервіс бронювання квитків для військових.
Ми поговорили з керівником із пасажирських комунікацій і клієнтського сервісу УЗ Олександром Шевченком про доступність, безпеку й комфорт на вокзалах і в потягах.
Обкладинка й фото: Укрзалізниця