«Турбота починається з себе». «Агенти крові» оголосили конкурс постерів для популяризації донорства
«Агенти крові» оголосили п’ятий щорічний конкурс постерів Artdonation, які популяризуватимуть донорство через візуальну мову. Цьогорічна тема – «Турбота починається з себе».

«Багато років поспіль ми закликали людей до регулярного донорства крові і дуже тішимось спостерігати, як донація стає культурною нормою. Тепер у нас виклик на сходинку вище – сприяти тривалості донорської карʼєри. Все, що для цього потрібно – дбати про себе, бо саме турбота дозволяє не переривати марафон добра», – кажуть у команді.

Роботи прийматимуть до 20 травня включно. Надіслати їх можна за посиланням. Переможців обиратимуть артдиректори, спеціалісти соціальних проєктів і дизайнери. Хто переміг, стане відомо до Всесвітнього дня донора крові, 14 червня.
«Агенти крові» – це громадська організація, яка пропагує добровільне, безоплатне й регулярне донорство крові та її компонентів. Вона налічує 7- волонтерів і працює у Києві, Одесі, Дніпрі та Львові. Разом із «Агентами крові» донорами стали більше дев’яти тисяч українців.
Конкурс плакатів Artdonation уперше провели в 2020 році. За реалізацію відповідав український художник, дизайнер та ілюстратор Сергій Майдуков – разом із командою від створив серію постерів, які показали як виставку в низці центрів крові. Ось переможці четвертого щорічного конкурсу Artdonation.
Обкладинка й фото: «Агенти крові»