На інформаційних стійках у київському метро відтепер розповідатимуть про режим роботи станцій й оплату проїзду, пише КМДА.

Загалом стійки працюватимуть для швидкої комунікації пасажирів із довідковим центром метрополітену. Щоб отримати інформацію про роботу підземки, треба натиснути кнопку для виклику й дочекатися відповіді працівника центру.

З яких питань консультуватимуть

  • Режим роботи станцій
  • Оплата проїзду
  • Укриття на станціях під час повітряної тривоги
  • Супровід маломобільних груп людей
  • Перевезення багажу
  • Пільговий проїзд
  • Повідомлення про виявлення забутих / залишених речей
  • Звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира
  • Виклик працівника станції або поліції в разі позаштатної ситуації 

Крім того, на інформаційних стійках транслюватимуть схему ліній метрополітену, нумерацію виходів зі станції, вигляд станції зовні, карту вулиць й інформацію про наземний транспорт, що курсує поруч.

Інформаційні стійки доступні на платформах усіх станцій метрополітену, окрім «Гідропарку», «Лівобережної», «Чернігівської» й «Лісової». На станціях «Дніпро» й «Дарниця» вони розташовані у вестибюлях.

   

З 8 березня 2024 року станція метро «Дніпро» відновила роботу. Її зачинили на початку повномасштабного вторгнення.

Також у березні й квітні відкрили два вестибюлі станції метро «Хрещатик» – до вулиці Архітектора Городецького й до вулиці  Хрещатик.

   

Київський дизайнер Богдан Гдаль розробив шрифти для станцій метро «Площа Українських Героїв» й «Звіринецька». Редакція The Village Україна запитала в нього про російський шрифт на станціях метро «синьої» гілки, відновлення правильного розвитку кирилиці й натхнення творчістю графіста Георгія Нарбута.

Обкладинка й фото: КМДА