На інформаційних стійках у метро Києва розповідатимуть про режим роботи станцій й оплату проїзду
На інформаційних стійках у київському метро відтепер розповідатимуть про режим роботи станцій й оплату проїзду, пише КМДА.
Загалом стійки працюватимуть для швидкої комунікації пасажирів із довідковим центром метрополітену. Щоб отримати інформацію про роботу підземки, треба натиснути кнопку для виклику й дочекатися відповіді працівника центру.
З яких питань консультуватимуть
- Режим роботи станцій
- Оплата проїзду
- Укриття на станціях під час повітряної тривоги
- Супровід маломобільних груп людей
- Перевезення багажу
- Пільговий проїзд
- Повідомлення про виявлення забутих / залишених речей
- Звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира
- Виклик працівника станції або поліції в разі позаштатної ситуації
Крім того, на інформаційних стійках транслюватимуть схему ліній метрополітену, нумерацію виходів зі станції, вигляд станції зовні, карту вулиць й інформацію про наземний транспорт, що курсує поруч.
Інформаційні стійки доступні на платформах усіх станцій метрополітену, окрім «Гідропарку», «Лівобережної», «Чернігівської» й «Лісової». На станціях «Дніпро» й «Дарниця» вони розташовані у вестибюлях.
З 8 березня 2024 року станція метро «Дніпро» відновила роботу. Її зачинили на початку повномасштабного вторгнення.
Також у березні й квітні відкрили два вестибюлі станції метро «Хрещатик» – до вулиці Архітектора Городецького й до вулиці Хрещатик.
Київський дизайнер Богдан Гдаль розробив шрифти для станцій метро «Площа Українських Героїв» й «Звіринецька». Редакція The Village Україна запитала в нього про російський шрифт на станціях метро «синьої» гілки, відновлення правильного розвитку кирилиці й натхнення творчістю графіста Георгія Нарбута.
Обкладинка й фото: КМДА