Вартість ремонту перегінного тунелю між станціями метро «Либідська» й «Деміївська» становить понад 393,5 мільйона гривень, повідомив голова Тимчасової комісії Київради з питань метрополітену Олександр Тимченко.

Гроші на ремонт виділять з резервного фонду міста відповідно до розпорядження №281 КМВА. Точна сума становить 393 547 021 гривень, це майже половина резервного фонду Києва на 2024 рік, який становить 836 416 567 гривень.

«Якщо порівнювати з будівництвом метро на Виноградар, то це еквівалентно будівництву близько 500 метрів нового тунелю», – коментують «Пасажири Києва».

   

Із 8 грудня через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують лише між «Либідською» й «Героїв Дніпра». Між станціями метро «Деміївська» й «Теремки» запустили дублювальні наземні маршрути, а також «човниковий» рух поїздів. Біля «Деміївської» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони.

У грудні 2023 року стало відомо, що на підготовку до ремонту перегінного тунелю між станціями метро «Либідська» й «Деміївська» витратять трохи більше за 21 мільйон гривень.

Редакція The Village Україна поспілкувалася з головним інженером проєкту відновлення Ігорем Гелетюком й інфраструктурним оглядачем Павлом Авдокушиним, який бував у пошкодженому тунелі й на будмайданчику над ним. Розповідаємо, що там відбувається й чому все не так просто, але приводів вважати, що роботи затягнуться на роки, немає.