До Подільсько-Воскресенського моста будують під’їзд, що сповільнить рух трамваїв – «Пасажири Києва»
У районі залізничної платформи «Райдужний» будують під’їзд до Подільсько-Воскресенського моста зі сторони Троєщини, який сповільнить рух трамваїв, пише громадська ініціатива «Пасажири Києва».

Двохсмуговий тунель для автомобільного проїзду, який будують у напрямку проспекту Романа Шухевича, облаштовують уздовж трамвайних колій лівобережного швидкісного трамвая, де потенційно мав би бути трамвайний тунель, зазначають «Пасажири Києва».


Для нових автопроїздів облаштовують суміщене полотно, що порушує загальні вимоги до проєктування трамвайних і тролейбусних ліній (п.3.6 ДБН В.2.3-18:2007). Відповідно до вимог колії й лінії швидкісного трамвая мають бути повністю відокремлені від інших учасників дорожнього руху.


Зараз підпірну стінку будують на глибоко закладених палях, зокрема в місцях, де у неї невелика висота. Колії замощують трамвайними плитами в рівень з майбутнім асфальтовим покриттям для авто. «Швидкісний трамвай перетворюється на нешвидкісний ще й на суміщеному полотні», – кажуть «Пасажири Києва».

Також дальню колію підняли відносно ближньої для вирівнювання з майбутнім автопроїздом. Унаслідок робіт між коліями утворився ухив. Зараз роботи ведуться лише до виїзду на вулицю Вершигори.
У грудні 2023 року стало відомо, що міська влада планує зробити прокол у насипу залізниці між Русанівськими Садами й Райдужним масивом, щоб пустити рух транспорту з Подільського мостового переходу в напрямку вулиці Оноре де Бальзака.
Подільсько-Воскресенський міст будували протягом 31 року. Рух мостом для спецтранспорту й автобусів запустили 1 грудня 2023.
У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення. Київрада, зі свого боку, заявила, що не виділяла грошей на будівництво.

У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень. У червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва Подільського мосту могли розікрасти ще 104 мільйони гривень.
У 2024 році планують продовжити будівництво ділянки з Подільського-Воскресенського мосту на вулицю Оноре де Бальзака. Також передбачили фінансування об’єктів будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо в Подільському районі.
На мосту Метро й мосту Патона комісія Мінвідновлення виявила суттєві пошкодження. Згідно з тендером на платформі «Опендатабот», у липні 2023-го стало відомо, що Київ планує витратити 15 мільйонів гривень на ремонт частини мосту Метро через Русанівську протоку.
Рух Подільсько-Воскресенського мостом запустять після завершення будівництва доріг від Русанівських садів до вулиці Вершигори й проспекту Шухевича. Це дозволить частково перекрити на ремонт дорожню частину моста Метро.
Фото: «Пасажири Києва»