На перехресті вулиць Старобориспільської та Миколи Хвильового почали облаштовувати наземний перехід
На перехресті вулиць Старобориспільської та Миколи Хвильового Дарницького району Києва почали облаштовувати наземний пішохідний перехід.


У межах робіт понизять бордюрний камінь, облаштують тактильну плитку, встановлять відповідні дорожні знаки та світлофори. Роботи планують завершити через два тижні, а за сприятливої погоди також нанесуть дорожню розмітку.


Департамент транспортної інфраструктури КМДА повідомив про початок дорожньо-будівельного сезону, тому роботи з облаштування інфраструктури відповідно до урахуванням норм безбар’єрності та доступності відновлюють.

Також у 2024 році мають облаштувати дублюючі наземні пішохідні переходи між вулицею Деміївська та проспектом Валерія Лобановського, між вулицею Володимира Брожка та проспектом Валерія Лобановського, а також між вулицями Костянтинівська і Верхній Вал.
П’ять наземних переходів, які обіцяли облаштувати у 2023 році, облаштують цьогоріч у Києві. У 2023 році міський голова Віталій Кличко у відповіді на петицію зазначив про облаштування девʼяти наземних переходів, що продублють підземні, упродовж 2023 року. Утім, лише два з них реалізували.
Ідеться, зокрема, про перехід між вулицями Довженка й Молдовською, а також – на перехресті вулиць Хмельницького й Чикаленка.
Проєкт рішення про безбар’єрність пішохідних переходів Київрада підтримала у вересні 2022 року. Рішення передбачає, що всі підземні й надземні переходи будуть дублювати наземними, які також повинні бути регульованими й обладнаними світлофорами.
Редакція The Village Україна зібрала п’ять поширених хибних тез із дискусій про наземні переходи, які можна зустріти в мережі, і разом із транспортними експертами й фахівцями з інклюзивності пояснює, що не так із цими твердженнями.
Фото: КМДА