Ком’юніті, клуб і платформа для вчителів: STEM is FEM запускає екосистему для популяризації науки
Український освітній проєкт STEM is FEM запускає першу в Україні STEM-екосистему, яка об’єднає людей, організації й ідеї, які популяризують освіту та кар’єру в галузях науки, технологій, інженерії й математики.
Мета екосистеми – забезпечити рівний доступ до безперервного навчання й можливостей у STEM і створити більш інклюзивну й різноманітну спільноту, яка здатна вирішувати складні завдання сучасного світу, кажуть у команді. Для цього співпрацюватимуть з освітніми закладами, бізнесами, державою, українськими й іноземними експертами та менторами.
У межах екосистеми створять три спільноти STEM is FEM:
- Ком’юніті для дівчат від 14 до 22 років. Там ментори допомагатимуть дівчатам розвивати hard і soft skills, також можна буде отримати менторську підтримку від бізнесів і держави, консультації з працевлаштування й кар’єрні пропозиції.
- Клуб Alumni для жінок старше 22 років, які раніше брали участь в активностях проєкту, хочуть розвивати свою експертизу, будувати власний бренд і ставати менторками для молодших учасниць.
- Платформа для вчителів, які викладають STEM-дисципліни, прагнуть підвищити свою кваліфікацію, поглиблювати знання з диджиталізації й soft skills, отримувати менторську підтримку, а також напряму спілкуватися з представниками держави й бізнесів.
З нагоди запуску STEM is FEM проведуть три відкриті вебінари для всіх охочих, де більше розкажуть про активності ком’юніті. Перший із них – «Чому важливо займатися нетворкінгом зі шкільної лави? Важливо не тільки що ти знаєш, а й кого ти знаєш!»
Спікеркою буде керівниця відділу розвитку бізнесу у Startup Wise Guys Марія Тінтул, яка протягом десяти років інвестує в стартапи. Подія відбудеться 20 березня, о 17:00, для участі треба зареєструватися за посиланням.
STEM is FEM заснував у 2019 році український IT-підприємець і співзасновник інвестиційної групи Roosh Сергій Токарєв. За п’ять років діяльності проєкт об’єднав більше 500 дівчат, провів низку освітніх модулів, запустив артпроєкт «Наука – це вона», організував освітній курс «Урбаністика» й запустив однойменний освітній серіал на платформі «Дія.Освіта».
У межах курсу з урбаністики старшокласниці та студентки створювали архітектурні проєкти для відбудовиневеликих міст: Тростянця й Охтирки Сумської області, Ічні Чернігівської області. Проєкти-переможці доопрацювала архітектурна студія, тож їх справді зможуть реалізувати в громадах.
Ми запитували в голови ГО Єлізавети Коренко, з чого почати знайомство з урбаністикою, якщо ти нічого про неї не знаєш, і які інструменти впливу можуть застосовувати українці, щоби долучитися до відбудови.