На лівому березі Києва хочуть поліпшити схеми організації дорожнього руху. Що зміниться
На лівому березі Києва хочуть поліпшити схеми організації дорожнього руху, повідомляє ГО U-Cycle. Таке рішення ухвалили під час засідання «Київської майстерні міста».
Що зʼявиться?
Вулиця Рейгана (троєщина)
- двосторонні велодоріжки завширшки два метри;
- смуги для громадського транспорту;
- коробчаста розмітка (для запобігання заторів і великих скупчень транспорту на перехрестях);
- світлофори біля закладу швидкого харчування, поліклініки й заїзду до Троєщини;
- острівці безпеки в кількох місцях на пішохідних переходах;
- нерозривна смуга громадського транспорту перед вулицею Бальзака;
- зупинка біля пішохідного переходу навпроти кінотеатру «Флоренція».
Вулиця Лифаря (Троєщина)
- двосторонні велодоріжки завширшки два метри;
- менший радіус повороту на перехресті Лифаря-Бальзака.
вулиця архітектора Ніколаєва (Троєщина)
- обмеження швидкості транспорту до 30 км/год;
- упорядкування паркувальних місць;
- суміщений рух велосипедів й автомобілів.
Вулиці Привокзальна, Ялтинська, Тростянецька, Здолбунівська, Ахматової, Вербицького й Ревуцького (Дарницький район)
- облаштування веломережі.
У ГО «Пасажири Києва» зазначають, що під час засідання громадськості відмовили у створенні спільної велосипедно-пішохідної доріжки в південній частині шляхопроводу на перетині вулиці Бальзака з вулицею Лифаря, аргументуючи це недостатньою шириною тротуару.
За словами урбаніста Вадима Січкарука, ширина тротуару відповідає нормам чинних документів. «Цей показник більший (від мінімального нормативного – 2,5 метра) і становить три метри, у місцях встановлення опор освітлення – 2,6 метра», – коментує Січкарук.
Департамент транспортної інфраструктури отримав чверть річного бюджету, а саме 22 мільярди гривень згідно з проєктом бюджету на 2024 рік. Редакція The Village Україна запитала, що експерти з транспорту думають про бюджет столиці на 2024 рік.
Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting редакція The Village Україна також розповідала, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам» і чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.
Обкладинка: U-Cycle