У Львові за рік понизили пішохідні переходи в 1237 місцях, повідомляє Львівська міська рада. Найбільше робіт виконали в Шевченківському районі міста.

Кожне пониження бордюру позначили тактильною плиткою. «На жаль, зараз це дуже актуальні роботи, бо через війну кількість людей, які потребують доступності й інклюзивності, постійно зростає», – кажуть у міськраді.

Крім того, за рік у Львові облаштували 20 пандусів до житлових будинків, а також 11 підйомників. До кінця січня в місті планують завершити облаштування ще трьох підйомників.

Зображення: Дмитро Мойсеєнко

Перед облаштуванням понижень Львівська міська рада провела дослідження 2167 переходів і заїздів міста. До кінця 2023 року вдалося досягнути показника в 92% інклюзивних пішохідних переходів, пише один з учасників дослідження Дмитро Мойсеєнко.

Київ натомість заклав 60 понижень бордюрів на 2024 рік, по шість на кожен з районів міста, пише депутатка Київради Ксенія Семенова. За її словами, київські комунальники здатні робити не менше понижень пішохідних переходів, ніж у Львові.

У спільноті «Пасажири Києва» кажуть, що в проєкті міської цільової програми заплановані пониження на 250 переходах за 2024–2025 роки, що становить лише 5% від потреби.

  

Містяни частіше обирають наземні переходи, адже спускатись і підійматися сходами під землю не зручно, особливо людям із травмами й інвалідністю, свідчить дослідження «Лун. Місто».

Редакція The Village Україна зібрала п’ять поширених хибних тез із дискусій про наземні переходи, які можна зустріти в мережі, і разом із транспортними експертами й фахівцями з інклюзивності пояснює, що не так із цими твердженнями.

обкладинка й фото: Роман Балук