Заплановані на 2024 рік ремонтні роботи на мосту метро й у тунелі між станціями метро «Почайна» й «Тараса Шевченка» не вплинуть на роботу метрополітену, заявляють в КМДА. Водночас у громадській ініціативі «Пасажири Києва» ставлять під сумнів риторику міської адміністрації.

У КМДА повідомили, що вже готують проєктну документацію щодо підсилення опор мосту. Роботи мають провести у 2024 році, під час ремонту «червона» гілка метро працюватиме в штатному режимі, кажуть у департаменті транспортної інфраструктури.

Про те, що «червону» гілку можуть частково закрити на ремонт, якщо експертиза підтвердить аварійний стан мосту метро, раніше в ефірі телемарафону заявив голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку й інвестиційної діяльності Андрій Вітренко, повідомляло «Суспільне».

Також планового ремонту потребує ділянка тунелів між станціями метро «Почайна» й «Тараса Шевченка» Оболонсько-Теремківської лінії. Його виконають влітку 2024-го, не закриваючи перегін, підкреслили в КМДА.

Водночас згідно з переліком робіт у тендерній документації, ідеться не про плановий капітальний ремонт, заявляють у громадській ініціативі «Пасажири Києва».

«Розкриття котловану на тунелях, що збудовані закритим способом, заміна пошкоджених тюбінгів, відновлення порушенного габариту – це явно не плановий капітальний ремонт», – відзначають транспортні експерти.

Натомість КМДА слід готуватися до дублювання ділянки наземним транспортом у разі, якщо рух метро від Контрактової площі до Оболоні таки доведеться закрити, вважають «Пасажири Києва».

   

У грудні через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро закрили ділянку між станціями «Либідська» та «Деміївська». Біля станції метро «Деміївська» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони. Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. 

Водночас ділянка між станціями метро «Деміївська» й «Теремки» – не єдина проблемна в Києві. Ремонту потребуть, зокрема, ділянки на перегонах між станціями метро «Львівська брама» й «Золоті ворота», «Героїв Дніпра» й «Мінською», «Осокорками» й «Харківською», «Бориспільською» й «Червоним хутором». Крім того, проблемним залишається міст метро, розповідав The Village Україна голова правління ГО «Пасажири Києва» Олександр Гречко.

На більшості проблемних ділянок фіксують просідання тунелів, а між «Львівською брамою» й «Золотими воротами» – збільшення притоку ґрунтових вод через будівництва поруч, уточнювали в «Пасажирах Києва».