На Подільсько-Воскресенському мосту запустили рух спецтранспорту й автобусне сполучення, повідомляє міський голова Віталій Кличко.

Фото: КМДА

Мостом почав курсувати автобус №111 від станції метро «Лівобережна» до станції метро «Площа Українських Героїв».

Наступним етапом забезпечать проїзд на вулицю Оноре де Бальзака, а також відремонтують вулицю Центральну Садову. Роботи планують завершити наприкінці 2024 року.

На нижньому ярусі мосту вже збудували три станції нової лінії метро, сказав Кличко в ефірі телеканалу «Київ». Наступного року обіцяють також активізувати будівництво підземних тунелів метро на Троєщину.

Наразі тривають підготовчі роботи для  влаштування тунелю під залізничними коліями, а також зводять насип на ділянці Русанівських садів із будівництвом гілок метрополітену. Від Центральної Садової вулиці в бік залізниці споруджують підпірні стіни і влаштовують мережу зовнішнього освітлення, кажуть у КМДА.

 

Подільсько-Воскресенський міст будують уже 31 рік. Його відкриття відкладали щонайменше тричі.

Першою частиною мостового переходу був Гаванський «горбатий» міст, відкритий у 2007 році. Там також потрібно добудувати естакади-з’їзди на вулицю Бальзака (Троєщина) і на проспект Навої (Воскресенка), а на правому березі –сполучення з Набережно-Луговою й двокілометровий тунель з виходом на вулицю Чорновола. Також планують побудувати метро на Троєщину, яке поєднає її з Подолом, залізничним вокзалом й аеропортом «Жуляни».


У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення. Київрада, зі свого боку, заявила, що не виділяла грошей на будівництво.

У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень. Пізніше Північний апеляційний господарський суд також зобов’язав підрядника «Еко-буд-трейд» сплатити до держбюджету 182,5 мільйона гривень за змову під час участі в закупівельних торгах.

У червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва Подільського мосту могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. Про нову підозру повідомили директору комунального підприємства «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд».

   

Разом із дирекцією з будівництва шляхо-транспортних споруд Києва, транспортним експертом й інженером, який проєктував альтернативні проєкту з’їзди, редакція The Village Україна з’ясовувала, де починається й закінчується Подільсько-Воскресенський міст і як він вплине на інфраструктуру.