У Києві в межах експерименту встановили першу «берлінську подушку» для заспокоєння руху автівок, повідомляє Центр організації дорожнього руху.

Конструкцію, яка має стати альтернативою «лежачим поліційним», облаштували на вулиці Бажова, що в районі станції метро «Дарниця».

Завдання штучної нерівності – знижувати швидкість легкових авто. Водночас спецтехніка та автобуси пропускають нерівність між колесами, а велосипедисти можуть об'їхати перешкоду.

На інших вулицях такі засоби встановлять в разі, якщо буде успішним експеримент на Бажова, кажуть у ЦОДР. 

   

«Берлінські подушки» – це штучні нерівності посеред проїжджої частини, які мають сприяти зниженню швидкості руху автомобілів. Ширина конструкцій є такою, що приватні авто змушені пригальмовувати й виїжджати на підвищення однією стороною. Утім, спецтехніка й автобуси, що мають ширшу колісну базу, просто пропускають цю нерівність між колесами. Це не впливає на їхній рух. Таку штучну нерівність без зупинки також можуть об’їжджати люди на велосипедах, електросамокатах або моноколесах.

   

У Львові перші «берлінські подушки» встановили на вулиці Інструментальній у 2021 році. Ще одну «подушку» пізніше відкрили на вулиці Лінкольна. У серпні «берлінські подушки» облаштували у Вінниці, на вулиці Славетній. Крім того, «подушки» вирішили облаштувати в Дніпрі. У Києві перші «подушки» як експеримент збиралися облаштувати на пʼяти вулицях. 

Редакція The Village Україна розповідала, де в місті мають з'явитися «берлінські подушки» та які є варіанти конструкцій.