Управління туризму заклеїло навігаційні стели. Надписи оформили російським шрифтом
Управління туризму та промоцій КМДА заклеїло навігаційні стели «Агентів змін», повідомляє київський шрифтовий розробник Богдан Гдаль.
Навігацію закрили банерами з надписом «очікуємо вас після перемоги». Надписи оформили російським шрифтом Arkhip, зауважує Гдаль.
Розробник навігації, Олександр Колодько з «Агентів змін», каже, що стели виготовили з активандального покриття, яке можна мити.
В Управлінні туризму та промоції КМДА кажуть, що це тимчасове рішення, потрібне для того, щоб замаскувати поширення реклами наркотичних засобів, старі назви вулиць і покращити візуальний стан пілонів у центрі міста «з огляду на численні скарги». Там також додають, що «комплексне рішення» щодо оновлення навігації будуть ухвалювати після воєнного стану із залученням громадськості.
Команда «Агентів змін», до якої належать архітектори, дизайнери й дослідники міського простору, почала проєкт «Пішохідна навігація» у 2019 році і запропонувала ідею Управлінню туризму та промоцій КМДА. Тоді в Києві запустили пілотний проєкт та встановили 33 стели із навігацією. «Агенти змін» займалися розробкою навігації для метро, нових будинкових покажчиків та пішохідної навігації для Львівської та Контрактової площі.
У 2021 році дизайнер «Агентів змін» Олександр Колодько повідомив, що КМДА використала для нових табличок з навігації його дизайн, але зі змінами. «Авторів ніхто не питав. Це порушення авторських прав та неповага до роботи авторів», - прокоментував він.
Обкладинка й фото: Богдан Гдаль, Ярослав Друзюк для The Village Україна