Оновлену айдентику Київського національного університету імені Тараса Шевченка представили студенти курсу дизайну Projector Institute.

В основі концепції КНУ імені Шевченка як «основа життєвого й професійного шляху», а також навчальний заклад, що випускає «буквально творців української історії».

Основним запитом було оновлення айдентики, що привабило б абітурієнтів і водночас дало студентам відчуття причетності до спільноти.

«Університет мав айдентику, але через масштабність ЗВО, велику кількість інститутів, факультетів і корпусів, вона не була системною й потребувала осучаснення», – кажуть у Projector Institute.

Студенти Projector Institute розробили кілька варіантів логотипа й залишили на ньому основне – зображення червоного корпусу та назву. «Ми проаналізували композицію логотипа, залишили все на своїх місцях, але візуально поліпшили його, зробили легшим для сприйняття», – каже студент Ілля Косюк.

Палітру кольорів урізноманітнили, зберігши червоний колір. Емблеми факультетів систематизували, адже ті були створені в різні часи різними авторами.

У процесі роботи дизайнери мали зустрічі з представниками навчального закладу, проводили дизайн-сесії, відвідували музей університету й аналізувати наявний стиль. Новий візуальний стиль вже презентували офлайн в університеті. Тепер команда ЗВО впроваджуватиме зміни на практиці.

Айдентику створили Олександра Єфимчук, Ілля Косюк, Марта Щигольська й Олексій Юрченко за кураторства Дані Нестеревича й менторства Олексія Приліпки.

З командою дизайнерів КНУ імені Шевченка працював ректор Володимир Бугров, його помічник Станіслав Гречка, директор Центру комунікацій Володимир Литвиненко та дизайнерка й брендменеджерка університету Галина Музичук.