У застосунок «Укрзалізниці» інтегрували «Дія.Підпис». Лише з ним можна придбати квитки до Варшави
В оновлений застосунок «Укрзалізниці» додали верифікацію акаунта за допомогою послуги «Дія.Підпис», повідомили в пресслужбі компанії. Нововведення дозволить боротися з перепродувачами, кажуть в УЗ.
Придбати квитки у застосунку на найпопулярніший потяг із Києва до Варшави зможуть лише ті користувачі, які пройшли верифікацію через «Дію». Водночас це можуть бути квитки «як для себе, так і для рідних чи друзів», відзначив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Верифіковані користувачі зможуть в один клік повертати придбані в застосунку квитки на міжнародні рейси. Раніше для цього потрібно було пройти процедуру претензійного повернення, звернувшись до міжнародної каси для отримання відповідного штампу (послугу онлайн-повернення квитків призупинили влітку 2023-го через активізацію перепродувачів).
Якщо з акаунту масово купуватимуть і повертатимуть квитки, його можуть перевірити й заблокувати, відзначають у Мінцифри.
Облікові записи верифікованих користувачів будуть відповідно марковані. Верифікація акаунта через «Дія.Підпис» ставатиме доступною користувачам з усіма пристроями поступово, після оновлення застосунку, додають в «Укрзалізниці».
Рейс із Києва до Варшави був найпопулярнішим міжнародним потягом у 2022-му, кількість місць на маршруті вирішили збільшити. Через ажіотаж й активізацію перепродувачів у листопаді 2022-го УЗ перевела продаж квитків на цей напрямок винятково в онлайн-канали, а також обмежила кількість доступних для купівлі квитків в одні руки до чотирьох. З березня за напрямком також збільшили кількість вагонів, однак і після цього попит залізничних квитків на Варшаву з Києва вдесятеро перевищував пропозицію.
Поки що польські залізничники пропускають за маршрутом Київ – Варшава лише спеціальні вагони «вужчого» габариту RIC, які мають тримісні купе.
У вересні 2023-го також запустили щоденний потяг між Львівщиною й Варшавою, який мав стати альтернативою наявним маршрутам.