На Шулявці відновили рух транспорту під Дегтярівським шляхопроводом, пишуть у КМДА, посилаючись на «Київавтодор».

Підрядна організація здійснила монтаж 28 балок прогонової будови шляхопроводу. Роботи завершили вчора, 30 жовтня.

Зараз авто вільно курсують усіма смугами під мостом. Проте для пішоходів прохід поки що закритий. На тротуарах встановили огороджувальні стрічки.

   

У червні 2023-го стартувала реконструкція шляхопроводу на перетині вулиць Дегтярівської й Олександра Довженка, який звели в 1963 році й відтоді капітально не ремонтували. Будівельні роботи мали завершити до кінця листопада, однак їх відтермінували через аварію, яка сталася під час монтажу мостових балок 30 вересня. Одна з балок під час встановлення втратила рівновагу, зламалася посередині та впала на сусідню конструкцію. Після цього почалася ланцюгова реакція: раніше встановлені шість балок були пошкоджені й упали на проїжджу частину. Київська міська прокуратура вже відкрила одну кримінальну справу за фактом руйнування конструкцій за статтею про порушення правил безпеки під час робіт.

   

Аварія на шляхопроводі – це, зокрема, наслідок того, що КМДА шляхом мільярдних інвестицій намагається зберегти застарілу транспортну інфраструктуру у вигляді «розв’язок-конюшин» і будувати нові за планами 50-річної давнини, кажуть транспортні експерти. Разом із фахівцями розбиралися, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам» і чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.