У Києві на Шулявці встановили нові балки Дегтярівського мосту замість тих, що впали в кінці вересня, пише інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Станом на 29 жовтня будівельники змонтували 14 балок правого шляхопроводу.

Роботи виконує група компаній RDS («Ростдорстрой»). 

«Частково навіть встигли між балками покласти плити незйомної опалубки. Які хоч і не «перев'язують» балки, але не дають їм зміщуватися та згинатися у верхніх поличках», — коментує Авдокушин.

Найближчим часом усі 28 балок з'являться на обох шляхопроводах, каже він.

   

У червні 2023-го стартувала реконструкція шляхопроводу на перетині вулиць Дегтярівської й Олександра Довженка, який звели в 1963 році й відтоді капітально не ремонтували. Будівельні роботи мали завершити до кінця листопада, однак їх відтермінували через аварію, яка сталася під час монтажу мостових балок 30 вересня. Одна з балок під час встановлення втратила рівновагу, зламалася посередині та впала на сусідню конструкцію. Після цього почалася ланцюгова реакція – раніше встановлені шість балок були пошкоджені та впали на проїжджу частину. Київська міська прокуратура вже відкрила одну кримінальну справу за фактом руйнування конструкцій за статтею про порушення правил безпеки під час робіт.

   

Аварія на шляхопроводі – це, зокрема, наслідок того, що КМДА шляхом мільярдних інвестицій намагається зберегти застарілу транспортну інфраструктуру у вигляді «розв’язок-конюшин» і будувати нові за планами 50-річної давнини, кажуть транспортні експерти. Разом із фахівцями розбиралися, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам» і чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.

Механізм розкрадання коштів запровадили під час реконструкції Дегтярівського шляхопроводу.У схемі задіяна підрядна організація, «Київавтодор» і Департамент транспортної інфраструктури КМДА, з’ясували в ході досудового розслідування.