TikTok дозволив брендам використовувати контент у додаткових місцях розміщення, як-от білборди, кіоски, кінотеатри.

Це нове рішення для зовнішньої реклами Out of Phone.

@tiktoknewsroom

Introducing Out of Phone! This new out-of-home solution enables brands and partners to extend TikTok content beyond the platform, into the real world through screens on billboards, in cinemas, restaurants, airports, gas stations, retail stores, and more.🌎 🤩 Learn more at the link in our bio!

♬ Canyons - Official Sound Studio

Бренд засобів для догляду за шкірою CeraVe, який належить L’Orеal, став одним із перших брендів, який розширив свою рекламну кампанію в TikTok на зовнішні екрани.

Завдяки новому інструменту бренди можуть розпочати кампанію в TikTok, генерувати зростання серед спільнот і креаторів платформи, а потім посилити цю роботу на інших платформах для розширення охоплення, що потенційно допоможе їм залучити нову аудиторію, кажуть в організації.

   

У серпні на платформі TikTok впровадили позначки для відео, які згенерував штучний інтелект. У розділі «Додаткові параметри» зʼявився перемикач «Контент, згенерований ШІ».