TikTok запропонував брендам опцію зовнішньої реклами Out of Phone
TikTok дозволив брендам використовувати контент у додаткових місцях розміщення, як-от білборди, кіоски, кінотеатри.
Це нове рішення для зовнішньої реклами Out of Phone.
Бренд засобів для догляду за шкірою CeraVe, який належить L’Orеal, став одним із перших брендів, який розширив свою рекламну кампанію в TikTok на зовнішні екрани.
Завдяки новому інструменту бренди можуть розпочати кампанію в TikTok, генерувати зростання серед спільнот і креаторів платформи, а потім посилити цю роботу на інших платформах для розширення охоплення, що потенційно допоможе їм залучити нову аудиторію, кажуть в організації.
У серпні на платформі TikTok впровадили позначки для відео, які згенерував штучний інтелект. У розділі «Додаткові параметри» зʼявився перемикач «Контент, згенерований ШІ».