Заклади Food vs Marketing відмовляються від готівки з жовтня, повідомили в мережі.

З 1 жовтня в закладах Ramen vs Marketing буде діяти лише безготівковий розрахунок. У мережі кажуть, що таке рішення ухвалили через такі причини:

  • безготівковий розрахунок спрощує процес замовлення їжі (це широко практикують, наприклад, у Японії);
  • готівкові гроші – «одна з найбрудніших речей, яку можна собі уявити», тому тим, хто працює з їжею, краще не контактувати з готівкою;
  • припинення інкасацій сприяє декарбонізації – зниженню об’ємів витраченого палива для автомобілів і паперу для документообігу.

   

Перший заклад Food vs Marketing, Noodle vs Marketing на Хрестовому провулку на Арсенальній, почав роботу 2016 року. Детальніше про історію компанії ми розповідали за посиланням

Протягом понад трьох років у закладі використовували суто готівкову систему оплати. Раменні Ramen vs Marketing, що входять до мережі Food vs Marketing, ввели можливість оплати карткою у вересні 2019 року. Тоді в команді казали, що в майбутньому хочуть повністю перейти на безготівкову модель ведення бізнесу.

Також зараз працюють раменні на Шулявці, Подолі, Оболоні, Березняках, Позняках, а також кав’ярня на Березняках.