Південнокорейські інвестори допоможуть вдосконалювати транспорту інфраструктуру на Київщині, повідомили в Київській ОВА. Відповідні плани обговорили на спільному форумі з відновлення.

У планах – розробити нову транспортну модель Київської області, відзначають в ОВА.

У межах проєкту хочуть розробити стратегії відновлення та розвитку концепції Smart City, комплексні плани просторового розвитку, а також переглянути транспортний план.

Нова модель передбачатиме зменшення навантаження пасажирського та вантажного транспорту на автошляхи області. Для цього потрібна, зокрема, розгалужена мережа приміського транспорту, кажуть в ОВА.

За даними ОВА, щодня з області до Києва їздять понад 500 тисяч осіб, значна частина яких віддає перевагу приватним авто через те, що приміський транспорт переповнений. Водночас в області під час бойових дій були пошкоджені 52 транспортні споруди, серед яких мости, естакади та переходи.

«Корея має чималий досвід у цьому питанні. Також пережила війну і реалізувала план відновлення. Один із його напрямів – реконструкція магістральних доріг, що сприяло швидкому економічному зростанню. Сьогодні Київщина прагне не просто відновити, зруйноване росіянами, а й побудувати ефективну пристоличну транспортну інфраструктуру», – каже очільник ОВА Руслан Кравченко.

Фото: Київська ОВА

   

Україна отримає 2,3 мільярда доларів на відбудову від Південної Кореї з 2025 року. Крім того, південнокорейські представники ведуть переговори про оновлення українських потягів з «Укрзалізницею». Перевізник вже отримав від Кореї «певні зразки й досить привабливу пропозицію», – відзначали в УЗ.