За рік в застосунку Glovo українці замовили 370 000 порцій борщу, про це повідомили у компанії до Дня українського борщу.

Кількість замовлень національної кухні у застосунку зросла на 18%. Протягом цього періоду до Glovo в Україні доєдналися 180 ресторанів української кухні, з них 40% з’явилися в Києві, 14% – у Львові, 7% – в Івано-Франківську та по 4% – у Харкові та Вінниці.

За рік кур’єри Glovo привезли українцям 111 тисяч літрів борщу. Якщо розставити ці тарілки одну за одною, то можна прокласти дорогу від Києва до Житомира, пишуть у компанії.

До найпопулярніших страв українців увійшли вареники, млинці, котлета по-київськи та солянка.

У Харкові та Сумах найчастіше замовляють холодні супи, у Кременчуці та Білій Церкві – млинці, у Полтаві – вареники. 

У Чернігові найбільший попит мають страви кримськотатарської кухні. За рік у Львові замовили форшмаку (закуску єврейської кухні) на 40% більше, ніж в Одесі.

Страви української кухні замовляють ще в 10 країнах, де представлений Glovo: Грузії, Іспанії, Польщі, Вірменії, Італії, Португалії, Румунії, Сербії, Чорногорії та Казахстані.

Кількість закладів, в меню яких є українські страви, за рік збільшилась майже у 2,5 раза. У Грузії найбільше ресторанів, де можна замовити українські страви. 

   

Регіональний генеральний менеджер компанії Glovo у Східній Європі та Центральній Азії Дмитро Расновський під час форуму «РестоПрактики» у Варшаві виділив основні тренди в FoodTech, а редакція The Village Україна зібрала головне з його виступу.

У червні 2022 року редакція The Village Україна розпитала нового генерального менеджера Glovo в Україні Євгена Тришина про доставку під час війни, зміни на ринку та найбільш популярні страви в застосунку.