У Сан-Франциско запустили безпілотні електричні автобуси. Як вони працюють
У Сан-Франциско запустили сервіс безпілотних електробусів, пише Techxplore. Раніше в штаті Каліфорнія, де розташоване місто, безпілотним таксі дозволили працювати цілодобово.

Шатли курсуватимуть щодня за фіксованим маршрутом, який зʼєднує спальні райони з міською інфраструктурою. Автобус вміщує до 10 пасажирів. Місто поки що має два шатли: один курсує за маршрутом, а інший у цей час заряджається.
Безпілотний електробус не матиме водія й керма, однак у салоні кожної такої автівки буде професіонал, який зможе керувати машиною за допомогою спеціального контролера.


Автобуси розробила компанія Beep з Орландо, що в штаті Флорида. Схожі шатли вже запускали зоопарку Маямі і Єллоустонському національному парку. У компанії кажуть, що вони не замінять звичайні автобуси, адже розраховані на короткі дистанції. Попри це, у Beep запевняють, що безпілотні шатли більш безпечні.
Безпілотні шатли в Сан-Франциско запустили після схвалення проєкту комісією з комунальних послуг Каліфорнії. Дозволи на цілодобове перевезення отримали компанії Cruise і Waymo попри критику щодо безпеки безпілотних таксі.
обкладинка й фото: Beep