У Києві замінять маршрутки після підняття тарифів на комунальний транспорт, каже директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в інтерв’ю телеканалу «Київ». 

За словами Кандибора, місто дотує «Київпастранс» і метрополітен на п’ять мільярдів гривень.

Директор Дептрансу вважає, що за підняття тарифів до 30 гривень ці підприємства могли би повністю утримувати себе на балансі та закуповувати новий рухомий склад.

Громадський транспорт у європейських столицях також не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат. Розвиток транспортної системи – закупівля рухомого складу, будівництво ліній тощо –  відбувається завдяки коштам із інших джерел.

   

У Києві незабаром можуть підвищити вартість проїзду в комунальному транспорті. За словами Кандибора, муніципальний транспорт у Києві є збитковим й «одним із найдешевших в Україні». 

Міжнародна природоохоронна організація Greenpeace дослідила доступність громадського транспорту в 30 країнах ЄС і 30 європейських столицях і зробила висновок, що в більшості міст вартість перевезень занадто висока.

Раніше аналітики компанії Picodi порівняли вартість проїзних у 45 великих містах світу й адміністративних центрах України і зʼясували, що проїзд у Києві – один із найдорожчих.