«Барбі» та «Оппенгеймер» привели у кінотеатри України понад 500 000 глядачів. Світові покази «Барбі» принесли понад 823 мільйони доларів, «Оппенгеймера» – 425 мільйонів доларів, підтверджують дані Box Office Mojo.

В Україні бокс-офіси сягнули 76,7 мільйона гривень і 59,4 мільйона гривень відповідно. 

За данними найбільших українських мереж «Планета Кіно» і Multiplex та кінотеатрів «Портал» у Кропивницькому та «Miromax» у Тернополі, на ці фільми продали понад 453 000 квитків. В Україні налічується понад 20 кінотеатральних мереж. Потенційно два кінохіта могли вже зібрати понад 500 000 глядачів, пишуть у Forbes.

З 19 по 30 липня «Барбі» зібрала в Multiplex майже 31 мільйон гривень з 203 323 проданих квитків. «Оппенгеймер», який стартував у мережі на день пізніше – понад 21,5 мільйони гривень та 130 803 квитків. Разом вони принесли мережі кінотеатрів понад 51% бокс-офісу за липень.

У мережі Multiplex три кінотеатри з IMAX – два в Києві та один у Дніпрі. У цих містах частка куплених квитків на «Оппенгеймер» становить більше 42%, і, відповідно, на «Барбі» – 56%. У інших містах середня пропорція – 36% до 64%, свідчать дані Multiplex. 

За результатами прем’єрного дня «Оппенгеймер» став найбільш касовим фільмом Нолана в Україні, кажуть B&H Film Distribution. Точних цифр компанія не називає. 

   

Команда The Village Україна вже подивилася обидва фільми та розповіла, до чого треба бути готовим на сеансах і чому між ними не треба обирати.